Zwrot / wymiana / reklamacja
Zmieniłeś zdanie? Produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Rozmiar okazał się nieodpowiedni?
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.).
Instrukcja postępowania krok po kroku:
- Uzupełnij FORMULARZ ZWROTU (przykładowy wzór do pobrania poniżej)! W oświadczeniu prosimy zawrzeć imię i nazwisko kupującego, adres e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, dane zwracanych produktów, łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
- Towar wraz z uzupełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem prześlij pod adres:
Firma Handlowa ESPO
ul. Jeziorna 1
83-340 Sierakowice
Jeśli dokonałaś/eś zakupu przez e-sklep esposport.pl, na paczce umieść dopisek ZWROT ESPOSPORT.PL, jeśli za pośrednictwem platformy allegro.pl, ZWROT ALLEGRO.
- Maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostarczenia do Ciebie przesyłki (przysługuje Ci zwrot kwoty za transport nie wyższy niż najniższy z proponowanych przez sprzedającego). Firma nie pokrywa kosztu wysyłki zwracanego przez klienta towaru.
UWAGA!
- Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów!
- Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od klienta kompletu dokumentów.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak dokonać reklamacji?
Na dokonanie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu. W tym czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.
Instrukcja postępowania krok po kroku:
- Uzupełnij formularz REKLAMACJI (przykładowy wzór do pobrania poniżej)! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
- Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
Firma Handlowa ESPO
ul. Jeziorna 1
83-340 Sierakowice
Jeśli dokonałaś/eś zakupu przez e-sklep esposport.pl, na paczce umieść dopisek REKLAMACJA ESPOSPORT.PL, jeśli za pośrednictwem platformy allegro.pl, REKLAMACJA ALLEGRO.
- W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalszymi instrukcjami.
- Jeśli reklamacja okaże się zasadna, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami nadania przesyłki do firmy w wysokości 12zł. Uwaga! Przypadki kosztów znacznie przekraczających powyższą kwotę ze względu na gabaryt lub wagę będą rozpatrywane indywidualnie.
- Jeśli ubiegasz się o wymianę towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. Przesyłka zostanie nadana pod wskazany przez Ciebie adres.
UWAGA!
- Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów!
- Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od klienta kompletu dokumentów.
- Kupujący jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu na sklep@esposport.pl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wymiana towaru
Jeżeli wybrany rozmiar okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany na inny, pod warunkiem, że posiadamy taki w magazynie. W celu wymiany skontaktuj się z nami, by zarezerwować pożądany model, następnie wyślij towar na nasz adres oraz dokonaj wpłaty na ponowną wysyłkę. Wymieniany produkt nie może posiadać śladów użytkowania, musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki i etykiety. Aby przyspieszyć proces wymiany, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany.
Instrukcja postępowania krok po kroku:
- Uzupełnij formularz WYMIANY (przykładowy wzór do pobrania poniżej)! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko kupującego lub nazwę firmy, adres do odesłania towaru na wymianę, paragon lub nr faktury, e-mail, podpis, datę.
- Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
Firma Handlowa ESPO
ul. Jeziorna 1
83-340 Sierakowice - W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy i opłaceniu przesyłki zwrotnej wyślemy wymieniony towar.
- Wpłaty na ponowną wysyłkę proszę dokonać na poniższy nr konta:
Firma Handlowa ESPO Ewelina Klinkosz
Bank Millennium, nr konta 40 1160 2202 0000 0001 4246 5342