Darmowa dostawa od 500,00 zł

Zwrot / wymiana / reklamacja

Zmieniłeś zdanie? Produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Rozmiar okazał się nieodpowiedni?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.).

Instrukcja postępowania krok po kroku:

  1. Uzupełnij FORMULARZ ZWROTU (przykładowy wzór do pobrania poniżej)! W oświadczeniu prosimy zawrzeć imię i nazwisko kupującego, adres e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, dane zwracanych produktów, łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
     
  2. Towar wraz z uzupełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem prześlij pod adres:
    Firma Handlowa ESPO
    ul. Jeziorna 1
    83-340 Sierakowice

    Jeśli dokonałaś/eś zakupu przez e-sklep esposport.pl, na paczce umieść dopisek ZWROT ESPOSPORT.PL, jeśli za pośrednictwem platformy allegro.pl, ZWROT ALLEGRO.
     
  3. Maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostarczenia do Ciebie przesyłki (przysługuje Ci zwrot kwoty za transport nie wyższy niż najniższy z proponowanych przez sprzedającego). Firma nie pokrywa kosztu wysyłki zwracanego przez klienta towaru.

UWAGA!

  • Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów!
  • Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od klienta kompletu dokumentów.

 

    Pobierz druk zwrotu

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jak dokonać reklamacji?

Na dokonanie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu. W tym czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.

Instrukcja postępowania krok po kroku:

  1. Uzupełnij formularz REKLAMACJI (przykładowy wzór do pobrania poniżej)! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
     
  2. Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
    Firma Handlowa ESPO
    ul. Jeziorna 1
    83-340 Sierakowice

    Jeśli dokonałaś/eś zakupu przez e-sklep esposport.pl, na paczce umieść dopisek REKLAMACJA ESPOSPORT.PL, jeśli za pośrednictwem platformy allegro.pl, REKLAMACJA ALLEGRO.
     
  3. W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalszymi instrukcjami.
     
  4. Jeśli reklamacja okaże się zasadna, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami nadania przesyłki do firmy w wysokości 12zł. Uwaga! Przypadki kosztów znacznie przekraczających powyższą kwotę ze względu na gabaryt lub wagę będą rozpatrywane indywidualnie.
     
  5. Jeśli ubiegasz się o wymianę towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. Przesyłka zostanie nadana pod wskazany przez Ciebie adres.

UWAGA!

  • Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów!
  • Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od klienta kompletu dokumentów.
  • Kupujący jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

 

 Pobierz druk reklamacyjny

 

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu na sklep@esposport.pl

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wymiana towaru 


Jeżeli wybrany rozmiar okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany na inny, pod warunkiem, że posiadamy taki w magazynie. W celu wymiany skontaktuj się z nami, by zarezerwować pożądany model, następnie wyślij towar na nasz adres oraz dokonaj wpłaty na ponowną wysyłkę. Wymieniany produkt nie może posiadać śladów użytkowania, musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki i etykiety. Aby przyspieszyć proces wymiany, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany.

Instrukcja postępowania krok po kroku:

  1. Uzupełnij formularz WYMIANY (przykładowy wzór do pobrania poniżej)! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko kupującego lub nazwę firmy, adres do odesłania towaru na wymianę, paragon lub nr faktury, e-mail, podpis, datę.
     
  2. Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
    Firma Handlowa ESPO
    ul. Jeziorna 1
    83-340 Sierakowice
  3.  
  4. W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy i opłaceniu przesyłki zwrotnej wyślemy wymieniony towar. 
     
  5. Wpłaty na ponowną wysyłkę proszę dokonać na poniższy nr konta:

          Firma Handlowa ESPO Ewelina Klinkosz

          Bank Millennium, nr konta 40 1160 2202 0000 0001 4246 5342

 

 

Pobierz druk wymiany

 

Podziel się swoim komentarzem z innymi

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixelpixel